Stop nummer 1 - Reisverslag uit Pontresina, Zwitserland van Annefleur Wouters - WaarBenJij.nu Stop nummer 1 - Reisverslag uit Pontresina, Zwitserland van Annefleur Wouters - WaarBenJij.nu

Stop nummer 1

Blijf op de hoogte en volg Annefleur

22 December 2013 | Zwitserland, Pontresina

Hallo luitjes,

Het eerste reisverslag van ondergetekende.

Na de vele papers, presentaties en tentamen, kon ik me dan eindelijk bezig houden met de naderende reis naar Singapore. Prikken: check, paspoort: check, hostel: check. Het lijstje met dingen niet te vergeten nog te doen was behoorlijk lang en zoveel tijd was er niet meer. Fingers crossed, ik hoop dat ik niks vergeten ben.

En toen was het alweer vrijdag, tijd om voorlopig afscheid te nemen van NL en op weg naar stop nummer 1. Even bijkomen, lekker skiën en de tijd met de familie doorbrengen in Zwitserland. Al ligt er nog niet heel veel, we zoeven wel weer lekker van de pistes af :)

Vrijdag 27 december vertrek ik naar Singapore, en met deze blog zal ik jullie op de hoogte proberen te houden van mijn leven daar. Ik kijk er erg naar uit!

Liefs,
Annefleur



  • 22 December 2013 - 22:19

    Hanneke:

    Oeeh veel plezier fleurtje!! Ik ben heel benieuwd hoe je het gaat vinden in Singapore!
    Xx

  • 23 December 2013 - 21:50

    Frederike Kruse:

    Lieve Annefleur,

    heel veel plezier op de lange latten en strakkies in de Singaporese tropen (aan het strand - niemand zeggen ...???) ik kijk uit naar alle spannende verhalen!
    Liefs,
    Frederike XXX

  • 28 December 2013 - 18:17

    Mam:

    Welkom in Singapore. Ben heel benieuwd naar al je verhalen. 40° verschil in temperatuur. Succes daarmee.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Annefleur

Actief sinds 22 Dec. 2013
Verslag gelezen: 295
Totaal aantal bezoekers 4245

Voorgaande reizen:

27 December 2013 - 27 Mei 2014

Let's go to Singapore

Landen bezocht: